سرمربی تیم تاراز، پسرش را قربانی کرد / نگرانی بلندقامت‌ترین بازیکن از سطح بالای رقابت ها

سرمربی تیم تاراز برای حضور دیگر بازیکنان در رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا، از پسرش گذشت.

 

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از فردا (شنبه ۲۴ اردیبهشت) با حضور هشت تیم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز می‌شود.

سرمربی روس تیم تاراز گفت: اگرچه آماده این مسابقات هستیم، اما برای بازی برابر قطر استرس داریم، چون یک تیم قوی است و بازی با این تیم تجربه خوبی برای ما محسوب می‌شود.

او با اشاره به کیفیت بالای سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تصریح کرد: این سالن تجهیزات و امکانات خوبی دارد و برای ویدیوچک از دوربین‌های کوچکی استفاده می‌شود که خیلی مناسب است.

گربنیکوف تجربه حضور در رقابت‌های بین‌المللی در کشور‌های عربستان سعودی، تونس و… را نیز در کارنامه مربیگری خود دارد.

او گفت: حدود ۴ تیم از جمله تیم‌های ایرانی در این دوره حضور دارند که قوی هستند و بازیکنان بزرگی، چون سیمون روبرتلندی، نیمیر عبدالعزیز، اروین انگاپت و… را به خدمت گرفته‌اند. به همین دلیل نتیجه بازی‌ها قابل پیش بینی نیست، چون بازیکنان بزرگ جهان حضور دارند.

گربنیکوف در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا تمایلی به حضور پسرش که یکی از ستاره‌های تیم ملی فرانسه است، در این رقابت‌های سخت داشته، گفت: براساس قوانین اف آی وی بی، در انتخاب بازیکن محدودیت داشتیم و پسر من در تیم ملی فرانسه لیبرو است. اگر او را انتخاب می‌کردم سه بازیکن در پوزیشین‌های دیگر را از دست می‌دادم. به همین دلیل با وجود علاقه‌ام جنیا گربنیکوف در این رقابت‌ها حضور ندارد.

خوشحالی کاپیتان تیم ملی کانادا از بازی مقابل هوادارن ایران 

جان‌گردن پرین که ۱۰ سال عضو تیم ملی کانادا بوده و کاپیتان این تیم است، از حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشحالم که برای اولین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنم.

وی با بیان این که به عنوان بازیکن تیم ملی کانادا، بازی‌های بسیاری را مقابل تیم ملی ایران انجام داده است، تصریح کرد: بازیکنان ایران را می‌شناسم و حضور در تیم شهداب و بازی در ایران تجربه خوبی است. خوشحالم که قرار است در این سالن بزرگ و مقابل تماشاگران ایرانی بازی کنم.

جان گردن پرین دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال کانادا و باشگاه «لوکوموتیو روسیه» چندی پیش با عقد قراردادی رسمی برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به عضویت تیم والیبال مقاومت شهداب یزد درآمد.

دشواری مسابقات برای بلندقامت‌ترین بازیکن رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا

دیمیتری موزرسکی که تاکنون عنوان‌های جهانی بسیاری از جمله بهترین مدافع روی تور لیگ ملت‌ها ۲۰۱۸ را کسب کرده است، درباره حضورش در مسابقات باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: من تجربه حضور در رقابت‌های بسیاری را دارم، اما این نخستین باری است که در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا حضور دارم.

وی با بیان اینکه از تیم‌ها شرکت کننده در این رقابت‌ها شناخت کافی ندارد، تصریح کرد: باید بازی کنیم تا از نزدیک متوجه کیفیت بازی‌ها شوم، اما آنچه اهمیت دارد این است که ما تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه و بیشترین تلاش را برای رسیدن به اهداف داشته باشیم و بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به تیم‌های قدرتمندی که در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: کسب جایگاه اول در این مسابقات ممکن است برای تیم سانتوری کمی دشوار باشد، اما می‌توانیم برای کسب جایگاه مناسب میان مدعیان تلاش کنیم.

بلندقامت‌ترین بازیکن رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا در خصوص شناختش از والیبال ایران عنوان کرد: برخی بازیکنان روس تبار که به ایران آمدند از بازی بازیکنان ایرانی برای ما تعریف کردند، اما اطلاعات واضح و مشخصی از این بازیکنان ندارم. تنها برخی از اعضای تیم ملی والیبال ایران مانند سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور و امیر غفور را می‌شناسم و با فرهاد ظریف لیبروی کوتاه قامت سابق تیم ملی ایران عکس یادگاری دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار